Головна
Тести (Інформатика)
6 клас
Алгоритми та програми (Python)
Тест 16. Події. Методи
№ 1 (2б)
Відновіть порядок кроків для створення програми
A
Запрограмувати обробку подій
B
Описати методи
C
Виявити об'єкти, якими буде маніпулювати наша програма
D
Описати властивості об'єктів
№ 2 (2б)
Установіть відповідність між поняттями та їх означеннями
1
Описи характеристик об’єктів
A
Об’єкт
2
Вплив на об’єкт, що відбувається в програмі
B
Методи
3
Дії, які можуть виконувати об’єкти даного класу
C
Подія
4
Екземпляр певного класу
D
Властивості
A
B
C
D
1
2
3
4
№ 3 (1б)
В ході обробки dog.sit() Python …
A
шукає метод
sit()
в класі
Dog
і виконує його дії
B
шукає метод
sit()
в будь-якому класі і виконує їх код
C
звертається до властивостей об'єкта
sit
D
створює об'єкт
dog
методом sit()
№ 4 (1б)
Оберіть правильний вислів
A
Подія — це методи об’єкта
B
Подія — це властивості об’єкта
C
Подія — це вплив на об’єкт, що відбувається в програмі
D
Подія — це дії, які можуть виконувати об’єкти даного класу
№ 5 (2б)
Установіть відпоідність операторів з їх описом при створенні класу, що представляє автомобиль:
class Car():
1
Зберігається в атрибутах класу параметр
model
A
def __init__(self, model):
2
Виводиться у консоль значення атрибутів об'єкта
auto
B
self.model = model
3
Створюється екземпляр класу
Car
для збереження в змінну
auto
C
auto = Car('Ford')
4
Визначається метод
__init__
, який набуває параметру
model
D
print( auto.model )
A
B
C
D
1
2
3
4
№ 6 (1б)
Параметр self у заголовку методу означає …
A
назву списку властивостей
B
значення властивості об’єкта
C
ім’я конкретного об’єкта
D
назву події
№ 7 (2б)
Установіть відповідність між операторами та їх призначенням
1
Заголовок методу
auto
, який виконується у відповідь на виклик
A
def __init__(self, name, age):
2
Виклик методу
auto
B
def auto(self):
3
Створення нового екземпляра на базі класу
Dog
C
dog1.auto()
4
Заголовок методу, який виконується при створенні кожного нового екземпляра на базі даного класу
D
dog1 = Dog('Рекс', 5)
A
B
C
D
1
2
3
4
№ 8 (1б)
Продовжити фразу. Методи — це...
A
Подія — це методи об’єкта
B
Подія — це дії, які можуть виконувати об’єкти даного класу
C
Подія — це властивості об’єкта
D
Подія — це вплив на об’єкт, що відбувається в програмі
Прийняти та перевірити